Alla Hjärtans Dag

Är det idag! Då ska det vara kärlek, massor!!!!! Idag har jag faktiskt märkt att folk bryr sig...vet inte om jag ska nämna folk vid namn, men jag känner att ni finns där, och jag älskar er!!!! Tror ni vet vilka ni är! Plille, du e ju stenklar!! hahaha...
Min älskade stefano kommer hit ikväll oxå, för vi ville liksom inte fira alla hjärtans dag med andra, även om vi bara e vänner nu så älskar vi varann! Det känns så bra faktiskt!
Känner ni vilken trevlig ton jag har? Den är helt äkta, även om jag e trött o sliten! Har varit en tuff period ett tag nu, och för några dar sen hände en grej som fick bägare att rinna över, men sen var det precis som det släppte lite och jag kunde börja resa mig upp igen! Vi får ser, men det känns bra! Tänk vad fort det svänger.... nu ska jag fortsätta lyssna på mig själv och doktorn såklart!! Så kommer jag att bli både frisk och glad och bra saker kommer att hända! Hurra!!!
Vilken bra dag det blev iaf, och det bästa e att den e inte slut!!
Har köpt en ny råååsa badmatta, eller toamatta, opch nya gardiner
, Japp, nu åkte julen ut!!! Hej då, tomtar!!
tror att jag ska göra ungerfär 3 olika saker ikväll, ska iaf böärja med att träffa världens bästa och avsluta med världens näst bästa!!v Hurra! (får ta den 3e bästa i mitten då va?)
Ja, jag e glad.... har inget speciellt att va glad över, men jag kanske e på väg upp nu, och det hurrar vi för! Hurra!!!


Alla Hjärtans dags kompisar!!!



Alla hjärtans dags Stefano!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0