Haringenbrarubrik

Afrikanska sömnsjukan? kanske har jag fått den, vet inte säkert men skumt e det! Sov till 14.58 idag! hajja!!! Men men jag klagar eg inte, skönt att sova ordentligt, sov inte massor inatt så det var väl bra att man gjorde det på dan sen då!

Känner att jag borde rycka upp mig och fota lite mera, har varit sorgligt dålig på att ta atg i det! Köpte ju en ny kamera i julklapp åt mig själv så det vore väl fan om jag inte använde den masssor masssor massor!
Skärpning ska det bli, tänkte så fort det är fint väder ta stadsbilder i Stockholm iaf, det är kul!

Idag är det sön
dag och det medför ju en del I-landsproblem, tillexempel vad ska jag äta? Mc Donalds? Pizza? Köpa nåt o laga? Rota i skafferiet och laga? Grekiskt? Ja, ni förstår ju mitt dilemma! Just nu äter jag inget, vilket gör att jag inte kan ta min medicin, för om jag gör det utan o äta kommer den upp igen och är helt  verkningslös! jaja, ska väl lösa sig snart tänker jag...Annars då? Alla hjärtans dag var bra, var först o käkade i stan, sen en snabbis på Saxo, sen hem!
Var kul o träffa gammla kompisar som man inte sett på ett tag! satt ett par bakom oass och hånglade rätt bra, fy faan, kunde tillslut inte prata för de var så intensiva, jag bara skrattade!! De såg ut som fiskar, och då var jag ju tvungen att säga att jag var sugen på fisk! sen var det kört... hehe
Nähä, har eg inte så mkt roligt att berätta, har ju som sagt sovit idag, haha!!'
PUSS PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0