Helgen

jahapp...varit en till halvseg helg, har inte mått så bra som jag önskat, men det har varit ok ändå! Tog en sväng till haga i lördags o kollade fjärilarna...ganska mysigt faktiskt! Passade på att ta med kameran och försöka fota lite, tog ett par halvbra bilder iaf!
Idag har varit en total slappar dag, förutom ett misslyckat försök att åka kommunalt! Alltså, jag tycker att det är toppen att åka komunalt, men när det i Sveriges huvudstad tar 45 minuter LÄNGRE att åka mellan Solna o Jakan än bil, då är det fan dags att tänka om! Japp, det tog miog 1 ½ timme att komma hem, dyrt var det oxå! Suck!
Tur man har en bil oxå...
Nu slappar jag i soffan efter en brakmiddag, känner mig fan gravid alltså, tack för maten säger jag bara!!  (var alltså inte jag som lagade!)
Nu fortsätter Beck, så nu kallar soffan igen!
Avslutar med en bild från Haga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0