Inget är som det verkar!

Hur vet man? alltså att det man har runt omkring sig är äkta? Har så många gånger i mitt liv fått bevis på motsatsen.... Jag vill inte bli cynisk, men jag kan inte låta bli att undra? Hur fan kan man lita på att det folk säger är sant?
Alltså nu menar jag inte småsaker, utan att folk menar de viktiga sakerna!
jag har nog tur ändå, för jag har många runt mig som jag faktiskt litar på och som beter sig schyst! Pratade med Stefano om det igårkväll, kom fram till att vi har tur som har varann så som vi har!
Det betyder mycket för mig!!!

" Du kom in i mitt liv när jag var trasig,
jag vågade inte riktigt först,
 sen tog du mig med storm och gjorde mig mindre trasig.
Jag kännde så mycket för dig, saker som jag aldrig kännt innan...
 Du bevisade för mig att jag var Något!
men det gick för fort, det var svårt för oss att hantera, saker var inte klara... vi gick skilda vägar.
 En sommardag möttes vi igen,
 jag kännde allt det jag kännt tusen gånger igen,
jag var lycklig med dig,
 du var där på ett sätt ingen annan varit!
 Vi hade roligt med varann!
Nu har vi gått igenom mycket, men kärleken har hållt!
Du är mitt hjärta, du finns i mitt hjärta,
och jag lovar dig, du kommer alltid finnas kvar där!
Du är speciell,
det kan jag inte ändra eller påverka,
du finns på nåt sätt i mitt blod,
jag är glad att du valt att finnas kvar i mitt liv!
JAG ÄLSKAR DIG! "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0