Juryn!!

Har ju helt glömt bort lördagkvällen!! Det var ju karaoketävling på Ekerö. Jag hade ju inga ideer om vad jag skulle göra, hade iofs ett uppslag på låt, men inget för att showa eller så!
Talade om mitt dilemma för Marie och blev istället erbjuden att vara med i juryn. Kul!
Det var faktiskt riktigt kul, var först nervös att jag inte skulle klara det men det gick ju bra, och juryn var ganska överens!
Känns som jag fattar betydligt bättre vad som krävs för att det ska gå bra i en tävling nu... Därmed inte sagt att det nånsin kommer bli så för mig! E nog liite feg där än!!
Det tråkiga var att jag ju blev dålig under kvällen, började med att jag frös som en isbjörn utan päls, tog 2 alvedon men det hjälpte inget! Febern kom ju oxå mkt riktigt smygande sen....hela söndagen låg jag bara o flämtade o ville dö! KUL helg va?
Eller det var ju kul i juryn... man fick mat o dricka, alltså kul tjej, fri bar o man dricker 3 cola....
Suck!
Nästa helg e det alla hjärtans dag... e inte säker på hur det kommer bli alls.....
Fan, e inget kul o känna sig ensam, eller eg gör jag ju inte det, men ibland så!

Min syrra har åkt till Rwanda, alltså hon e knäpp...vilken normal 18 åring (var största intresse e att sminka sig, typ) åker ut i buschen??
Jaja, ska bli kul o se vad de gör där.... Sa åt henne att ta med bananer iaf! (internt skämt, vissa förstår)
Nu ska jag ta en skvätt moffe o hoppa i lopplådan! Natti....


Kommentarer
Postat av: Pelle

Du va så duktig som jury. Synd att du blev dålig



Krya på dig



Kram



Pelle

2009-02-14 @ 01:17:50
URL: http://pellewallin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0