Misstro!

Det är inget roligt ord... Ändå finns det alltför gott om det! Jag har råkat ut för det ett par gånger den här veckan.
Är jag då en så oärlig person så folk måste misstro mig?? Ja, det får ju andra bedömma, men jag tror faktiskt inte det!
Jag e ärlig, jag erkänner när jag gjort fel, jag ber om ursäkt när jag varit dum och jag står för det jag gör!
Ändå väljer folk att misstro?? Tråkigt som fan tycker jag!
Men men , jag kan ju tyvärr inte göra så mkt åt det, ändra på den jag e? Nää, känns inte aktuellt! (är dessutom svårt att ändra sig)
jag får lära mig att hantera andra människors småaktighet eller vad  man nu ska kalla det? osäkerhet kanske? ja, jag tror det är osäkra o stressade människor!
Nä jag ska fortsätta att vara den ärliga, burdusa, moraliska, snälla och lite galna Annika jag är! Ni som inte gillar det får väl hålla er undan! HA!!!
Så var det med det!
Chattar med en kompis på andra sidan jorden just nu! Helt otroligt vilka kommunikationer det finns... tänk att man helt obehindrat kan chatta utan fördröjning över hela jorden! När jag var barn fanns ju knappt mobilen, man hade iaf inte hört talas om den! (ja, jag e såå gammal) När man ville träffa en kompis gick man o ringde på och frågade efter han/hon!
När man skulle träffas nån annan stans fick man noga bestämma när och var, och om det sket sig hittade man en telefon automat och ringde vederbörandes föräldrar och tala om var man själv var så de kunde vidarebefordra om kompisen ringde dem! Krångligt? Ja, men vi visste ju inget annat!!
Så var det!
Nu ska jag leta efter en bild till er...

Giftgroda!!
Tycker att det symboliserar den här dan rätt bra!
Nu ska jag äta en semla!!!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0