Godmorgon! ;)

Då har man äntligen vaknat!! Jag kan verkligen sova, är som ett barn, sover lätt 10 timmar(när jag väl somnat, har ju lite större problem att faktiskt somna in)
Jaja, har faktiskt ingen ångest alls för att jag sovit så länge, har ju jobbat i veckan, så då har det varit minus med sömnen!
Igårkväll var det sexparty, det var faktiskt ganska roligt.... fast det skulle nog vara riktigt kul som förfest grej...hum!
Men det var absolut kul att trfäffa gamla kompisar igen, vi ses ju inte så ofta nuförtiden..Synd egentligen, men det blir ju lätt så!
Har iaf  tagit mig i kragen o umgåtts med folk i sommar, fast man hann ju inte med alla man tänkt sig... SUCK
Imorgon ska jag ut till ridskolan, ska bli kul faktiskt, har inte alls hållt på med hästar alls så mkt som jag önskar på sista tiden! Har haft så mkt annat att tänka på så det har bara inte blivit av, men nu ska det bli bättre med det!
nu ska jag ta tag i den här dan lite....
Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0