Sjuk!! =(

Har varit dålig sen i onsdags nu...börjar bli hyfsat trött på det här! Imorgon ska jag iaf jobba, blir ju knäpp av att sitta hemma... Inte så mkt spännande som har hänt alltså, varit riktigt risig några dagar, så det var lopplådan som gällde.
Har iaf klarat den sista banan på Super Mario World!! Hahaha, hajja vilken nivå! Nä, det är inte min grej att va hemma själv så mkt, har iofs haft lite besök, men ändååå....
Jaha, har en kompis som åker på semester 5 veckor till Asien nu, och mamma o syrran e i Thailand nu...e inte bitter på dem, NEJ DÅ!!!! Jag VILL faktiskt gärna sitta i Sverige o njuta av den härliga sommaren! (iaf ibland så)
Nä, nu ska jag vara riktigt svensk o äta kött och potatis!!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0