Träningsvärk....

Lär jag ha imorgon!! Har jobbat en hel dag i stallet, snacka om att jag e stel nu...haha, man har visst lagt av sig lite!
Fast det var kul, kände mig lite som en bortkommen praoelev, men det lär ju gå över snart! =) Fina hästar har de, så det är ju kul.
Var e n tjej där som jobbat sen april och ska sluta nu för att flytta till Wången, när hon berättade det förklarade hon för mig vad Wången är, var tvungen att hålla masken och småle lite... haha!! Blev lite komiskt när hon skulle berätta om travsport, men har ju liksom hållt på med det i 15 år nu! Men höll snällt masken o lyssnade! =)
Jaja, jag överlevde iaf dagen...haha, nu ska jag krascha framför TVn!!
Natti natti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0