Utkast: Då var ...

Då var helgen äntligen här! Föärsta arbetsveckan har varit ganska lång faktiskt! =)
Igår var jag med Pappa och Britt och deras kompisar i en atelje i gamla filmstaden och tittade. Aja heter hon som har den, och hon hade målat jättemysiga strutsar! Massa annat roligt hade hon oxå...
Sen var vi på  en restaurang där vid Filmstaden och åt, var nog den bästa mat jag ätit i år!!! Lax, färskpotatis och grönsaker och en helt himmelsk sås! UNDERBART!!
Ganska kul oxå att träffa nytt folk, även om det ju var Britts och pappas kompisar...Ett par hade med sig sin son, som jag först tyckte såg (för att uttrycka mig diplomatiskt) totalt olik mig ut! Men han var verkligen supertrevlig! HA! Får ta mina fördomar och slänga dem åt skogen...Usch vad jag inte gillar mina fördomar, faktiskt!!
Nu ska jag vila en stund (kändes som man var i koma imorse) och sen träffa Tessan för att äta Grekiskt! MUMS!! Sen ska vi på erotikparty hos Mikkis! Känns inte som min grej, men jag ska snällt prova! Har väl roligast av alla till slut säkert...haha
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0