Den kanske mest orginella överskriften i historien! GOD JUL!

Ja, då var julafton snart över, känns alltid lite konstigt tycker jag, såhär efter klappar och mat! Liksom vad händer sen då? I vår familj hoppas man alltid på att nån får en film i julklapp som alla vill se... i år hade vi tur, syrran fick Mamma Mia så kvällen e räddad! Haha

Tycker att det har varit en rätt så bra jul, gjorde bort mig lite och hackade sönder julafton eftersom jag prompt skulle sova i stan så fick jag vackert sätta mig på ett tåg på julafton, lite träligt, men det var ok faktiskt!
Har en ganska ny tradition, tror det är 4 eller 5e året nu, den går ut på att jag somnar som en gris framför Kalle Ankas jul, och blir skitsvår (och sur) att väcka! Denadra i familjen e väl sådär halvnöjda med den traditionen, men jag tycker nog att den e ganska bra...hahaha

Har fått bra presenter, inte massor, men däremot bra grejjer som jag önskade mig, eller iaf blev glad för!
Parfym, presentkort, ljuslyktor, massa bodylotion och sånt, en vattenkokare, böcker och lite annat kul! Känns bra!

Funderar på att ge mig själv en julklapp... funderar bara på om den ska kosta 1000 kr eller typ 8000kr... Valet är svårt! Kanske båda? Då blir jag smal oxå för sen har jag bara råd med nud´lar! Men vad kul...
nåt att fundera på iaf!
Nu ska jag kolla om inte filmen börjar snart och så ska jag äta gröt!
Gonatt o GOD JUL!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0