Folk e störda!!

Jahapp, sitter hemma o ska snart åka till jobbet! Min lägenhet e nästan klar, ska bara in ett badkar så är det klart! Hurrra!!
Badrummet e ju mkt snyggare än det var, för att inte tala om toan!
Rubriken idag är folk e störda, och en del folk e fan det! Jag är ganska ärlig, jag tycker att om man har ett problem med någon så kan man ta det med den personen! Jag gör oftast det, finns v'äl nåt undantag där kanske, därför blir jag så fruktansvärt besviken när jag får höra att folk inte vågat eller vela fejsa mig! Tycker det är dålig stil! Så då var det sagt!!

Nu på slutet har jag träffat många nya människor, folk som jag tycker är bra! Framförallt tycker jag att de är bra för MIG! Ett exempel på såna människor är Tommy och Marie! Ni är helt överlägsna... ;-)
Blir alltid lika glatt förvånad när man gör såna fynd...
Nää, nu ska jag dra mig till jobbet en stund, sen ser jag fram emot en ruggig städning när jag kommer hem...BLÄÄÄÄ
Ciao a tutti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0