Rusta!

Rusta är en fantastisk affär, alltid när man går in där kommer man ut med en massa som man inte ens visste att man behövde! Billigt är det ju oxå...billigt = Bra! haha Köpte nästan en rosa julgran, men vågade inte riktigt! Kanske blir sen...

Är hemma i min egen lägenhet igen, det är ganska skönt, men det behöver städas och det pallar jag inte ikväll, får bli imorgon! men jag e oxå sugen på Curres imorgon...hrm... vad svårt! Kanske kan få till bådeoch? Vore ju bra!

Nu kollar jag på Charterfeber, snacka om kvalitets TV! haha, tur man inte blir filmad när man e utomlands, fast jag e ganska tråkig jag! Tror jag iaf!

Fick ett sms förut, Spotlight har skaffat en ny krog i Solna, det är ju toppen bra! Iaf det näst bästa... hoppas det är ett schyyst ställe!

Usch vad trött jag e, har fått sömnsjuka tror jag, jaja, ska iaf sova i helgen...ska bli så skönt, sova och sjunga karaoke kanske...kä'nns ju lagom!

har fått upp julgardinerna nu, mysigt, sen köpte jag en julduk på rusta som var så grym, så nu liknar mitt vardagsrum en Iransk jul shop...haha Jag älskar Kitsh, (stavas det så??) skulle gärna ha blinkande färgglada ljus i hela lägenheten... usch... men jag älskar det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0