Snart jul...

Jag har tråkigt, så jävla tråkig att jag nästan svimmar! Vissa dagar ska man bara inte vara hemma själv....
har försökt sova bort kvällen, det gick ändå ganska bra, 2 timmar slapp jag, men sen ringde telefonen! Jaja, kul att nån vill prata! Synd att det var just då bara! haha   Hade en plan, att jag skulle sova till 20, ta ett bad,kolla på Bodyguard och sen sova gott! Jaja, det blir ju nästan så..
Skulle vilja släppa allt o åka bort nånstans... kanske vore nåt? Är faktiskt ledig nästa vecka ju... Hrm hrm... Har ju en del kryssningar tillgodo faktiskt...kan ju inte va fel att ligga i bastun där iaf!
I helgen ska jag vara i stallet, känns segt på förhand, men jag vet ju att det blir kul när jag kommer dit! Bra träning är det iaf... Man blír stark o snygg...haha, eller snygg vet jag inte, men man skulle ju kunna om man var där oftare! Det där med träning är svårt...svårt att komma igång och sen svårt att HÅLLA igång oxå,...  men det ska bli av...jag brukar hålla mina nyårslöften, så kanske!
Nyår, ja! Vad gör man då? Har absolut ingen aning, har inga ideer eller förslag alls! Stefano jobbar ju till 21, så om man vill fira med han (och det vill man ju) så måste man roa sig själv till halv 10 typ... Jaja, det löser sig säkert sen! Det brukar ju alltid lösa sig!
Har samma dilemma med julen... Ska förvisso till mamma, men har inte bestämt när och hur! Jag e för sorglig alltså!!
GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0