Typiskt Annika

Igår när jag kom hem från Globen var jag trött, riktigt trött... När jag blir så trött krävs det ganska mkt för att störa mig!!
Stefano var ganska rörig och skulle plugga, ydligen hade hans klocka ringt några gånger under natten, men jag sov som en gris! Minns att jag tänkte att det var så konstigt att han var grining när han vaknade när han nu sovit hela natten...haha!
Jag sov iaftill 12, vilket var drygt 12 timmar, jag är som ett barn, kan sova precis hur mkt som helst. Har iaf varit pigg o utvilad idag! Najs.

Globen då? Ja, vi var där igår. Måste säga att jag e lite sur över att de flyttat maskeradhoppningen... Ska nog satsa på fredag nästa år, även om det var kul att se Wille Craaford hoppa...hihi
Horseball är nog den tråkigaste hästsport grenen iaf...blää vad segt! Annars e ju globen i stort mysigt att gå på, det blir liksom starten på julen på nåt sätt!
Imorgon ska jag hämta mina julgrejjer o pynta det sista! Myyys
GOD JUL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0