Hemma!

Då var man hemma i Jakan igen! E inget vidare nöjd med min lägenhet för dan, är så skräpigt, lixom inget läge att städa när man har bygg folk här varje dag ju...
Men men, nu e jag iaf hemma och försöker göra det mesta av det, har tänt massa ljus o rökelse (lite Hare Krishna känsla, haha) Har iaf lite mys!
Annars då? Ja, jag har ju varit i nån koma i nästan 2 veckor och nu är det slut med det, ska öppna på jobbet imorgon, så det blir till att masa sig upp vid halv 6...bläää, jag som sovit till 13/14 nu  en vecka! Aja, ska bli skönt att få rutiner igen, blir helt apatisk utan rutiner! Skulle aldrig klara av att jobba hemma, skulle bara dega hela dan!

Det har varit rätt dåligt med händelser nu ett tag, var iofs på tjejmiddag hos Elin i lördags, det var trevligt att träffa folk man inte sett på ett par år typ...
Jag var bajstråkig o avek vid 21, åkte till Robbans med Stefano o sjöng lite, trodde det inte skulle gå nåt bra, men jag var ganska nöjd. testade ett par nya låtar! Jag e såå modig! haha

Söndag klev jag upp tidigt! (haha, vågar inte ens skriva när det faktiskt var för då blir jag dumförklarad)
och åkte till Tessan på Partylite, hon hade gkort massa fika och det var riktigt trevligt!
Köpte en ljuslykta och rökelse, (E torsk på det)
Sen åkte man hem till sin kära pojkvän o ville gosa, jorå, det fick man i ca 5 minuter, sen dog han och man hörde inget annat än diskreta snarkningar o osammanhängande mummel från honom!
Kul...hehe! Ja, jag roade mig iaf själv o kollade på massa TV, avrundade kvällen med Ladder 49, ni som sett film med mig, och har sett den filmen försår ju hur det blev! BUÄÄÄHHH!!

Idag har komat varit värre än nånsin, har gjort absolut inget! Vill bara sova eller kräkas hela tiden, det är jättekul!
Har  total ångest över att jobba! Om jag inte fixar det nu? Vad gör man då?  PANIK PANIK PANIIIIIK!!
jaja, det får ge sig imorgon...
nu ska jag forstätta att fundewra över mitt liv, då får jag mers ångest, så det kommer att bli jättekul! Dumma jag!
Gonatt allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0