Hoppla hoppla!

Har varit en ganska lång vecka... Har hänt en del, både br och dåligt.
På jobbet är det rörigt, är riktigt less på röran nu faktiskt!!
I tisdags var vi på GJ och Stefano sjöng, det gick bra! Jag hade ont i nacken, det var jobbigt...
I onsdags hade det blivit värre och jag var yr och blek, blää.
I torsdags hade vi musikal i skolan och jqg skulle sköta ljudet eftersom Josi var sjuk, det gick jättebra på 1aföreställningen och sen på andra strejkade ljudet när vi började! Piiiiiinsamt! Tur att ungarna fann sig och körde på bara! Tack kids! ;)
I fredags kom jag inte ur sängen, och på kvällen åkte vi till Robbans en sväng, men jag höll på att dö, så det blev akuten på Danderyd istället, jag var måttligt imponerad, men Stefano var bestämd så...
Iaf tog det hela natten och de kokm fram till att jag hade en infektion som satt sig på balansenm det är därför jag e yr! Nu ska jag vila! Det är skitträkigt!
Idag har jag legat hemma o glott hela dan...Gissa hur kul jag har???
Lär bli lika skoj imorgon! Hurra! Haha
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0