Panik panik panik

Ok, e ungefär lika jävla rolig som igår, förutom att jag har fått panik på ungefär allting!!
Saker som inte fungerar som faktiskt borde fungera:

- Jag själv! (sjuk och underlig)
- min lägenhet! (SERIÖST, HUR KUL ÄR DET ATT INTE HA NÅN VETTIG STANS ATT BO?)
- Mitt jobb! (spenderar man större delen av sin vakna tid där, lär det fan fungfera)
- lite andra småsaker som spär på det hela men som jag inte orkar/ vill skriva här!

Därav paniken!
Har inga bra lösningar på ovanstående problem heller, suck!
Flytta till Långtbortistan är ju nu ett hett alternativ! Eller som Ola skulle ha sagt, de behöver väl sömmerskor i Taiwan?
Mkt gnäll, och  mkt långtråkigt!
Tjingelong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0