Söndag, segt men också skönt

jaha, då var helgen snart över... Träligt att den alltid går så fort!
I Fredags var jag på Robbans i Hägernäs o sjöng lite,gick väl ok, var iaf kul! ;)
Lördag var jag i stallet, hade lust att dö när kl ringde kl 06! FAN! Fint väder var det och det var mysigt i stallet..
Hade tänkt sova på em men det sket sig. Åkte komunalt till Täby (vilken pärs!!) och mötte upp Stefano, körde en kväll till på Robbans! Lyckat...
Idag har jag haft det så skönt, sovit länge och myst!
Var en sväng på hälsomässan och  tittade lite fanns en del som var läskigt o en del som var kul! Köpte lite smågrejjer där! Nu ligger jag o slappar i sängen och undrar om jag ska orka röra mig nåt mer ikväll!!
Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0