Uppdatering... IGEN!!

Hade ju skrivit massor men det blev ju inget bra när jag publicerade det! Hrmmm!!

Jaha, vad är nytt? Inga stora sensationer iaf... Har haft en ok vecka, har fortf svårt att palla med jobbet, men det ger sig väl snart! Man hoppas ju det´iaf.
har varit ute och sjungit lite i veckan, måste säga att jag gillar Curres corner skarpt! Mysigt ställe med folk som sköter sig. Har alltid trevligt där...
De påstår att jag sjunger ganska bra, jag har så svårt att fatta det, fast jag tycker ju att det är kul att sjunga så... har sjungit på Italienska med Stefano ett par gånger, et är ju grymt kul.
 Igår var vi på Robbans, vilket folk man kan hitta där, en kärring e helt sanslös, hon verkar tro att hon e guds gåva till mänskligheten, hon e såå äcklig, verkar vara kåt, gammal och påtänd!! USCH (har hört rykten om att hon inte har trososr...snubbigt när man e typ 50)
Idag är sista dagen de har öppet, så de ska ha bartömmning ikväll, kan bli helt vansinningt! Visar sig...

Skrev ju i mitt förra inlägg om Stefano, och hur gosig han e! Nu siter vi i sängen o han pluggar o får inte störas, men ändå sitter han o gosar med min fot...han e såå mysig!!!

I torsdags gjorde jag en rolig grej, pappa fyllde 60, så när vi var på Curres ringde jag upp honom och hela krogen sjöng för honom! Det var häftigt! haha

Idag har vi varit duktiga och tömt Stefanos förråd, det blev 3 vändor till tippen!! Först åkte vi till vanliga tippen, men den var stängd och den enda info man fick var att en annan låg i Bromma bortanför flyplatsen och vad vägen hette. Men jag e ju ¨så grym på att hitta så det gick ju  bra...

Julpynta´t och tvättat har vi oxå gjort, känns bra!! Nu är det vila och sen blir det sista gången på Robbans!!'
Ciao Tutti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0