Härliga jag!! haha

Gud, vad jag e härlig när jag är förkyld.... Har förvandlats till en snorunge!! Usch!
Idag kom jag till jobbet med andan i halsen och upptäckte att jag glömt att det var studiedag! Bra överaskning... Så, det blev en rätt soft förmiddag och sen gick jag hem. Pillade lite hemma och sov gott tills chefen ringde och tyckte att jag skulle vakna! "sov inte mer nu, för då kan du inte sova inatt" haha... Hon ville nåt annat oxå, men det var rätt kul!
Sen kom jag på att jag ville på Solvalla och att jag lånat ut min bil! SMART! =) Klyftig som jag är löste man ju det snabbt och enkelt! (tack Therese!)
Träffade pappa på Valla och käkade med honom, skrattade en del åt det bästa skvallret jag hört hittils i år! HAHAHA!!!
Nu är jag hemma igen och man skulle ju kunna tro att kvällen var slut, men det är den inte.... Hehe, säger bara Cliffhanger!!
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0