Medvind!

Livet flyret på just nu... Känns jättebra!
I helgen var det kriterie helg på solvalla, jag var där på lördagen, men vi börjar på fredagen...
Ett gäng på jobbet skulle gå på barcelona och äta tapas.
Det var rätt trevligt, fast jag hade svåra abstinens besvär, först blev jag sjukt sugen på sangria, sen var det cheesecake, och sist var det Täby som drog! Lyckades iaf avhålla mig från alla dessa synder, (ok, Täby var ingen synd direkt) kännde mig ruggigt stark.
Maten var god och sällskapet var bra (iaf där jag satt) och den alkoholfria drink jag drack (SNYFT) var god! Trött blev jag, så jag satt på halv 11 tåget hem med min gravida kollega, rätt skönt! Dock var inte natten över, ca 10 över 3 ringer telefonen, och min aningen berusade kollega ville hem! Fuck you, tänkte jag, men efter andra ringningen kapitulerade jag och gick upp o åkte in, det var ju en resa värd att minnas! haha...

Lördagmorgon var jag seg, trodde inte att det skulle hända nåt, men rätt var det var fick jag i en växel och åkte till Solvalla. Det var trivsamt, satt ute med folket från Hårby och käkade! Pershings grilltallrik e toppen! ;)
Efter travet åkte jag på auktionen på Infracity. Var dåligt med folk tycker jag, priserna var katastrof! Man skulle ha köpt en häst! haha...
Jaja, iaf, kl 9 drog jag till Täby, det var ju ett riktigt bra val, var så trevligt där! Bra stämmning och schyst iunderhållning! YEEEY!
På söndagen kom mamma o co och de fick träffa Stefano! Alla gillade han och det känndes ju bra! ;)
Presenter fick jag oxå, men klump som jag e lyckades jag slå sönder en! SUCK på mig!

Söndagkväll var soft, kollade på Gossip girl, Fringe och sen Die hard 4.0!
Sen var det godnatt!!

Idag har jag varit o shoppat nya kuddar på ikea! STOOORA kuddar! Najs!
Nu ska det sovas gott!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0