Ont i halsen

Ja men grattis, nu är det dags!! Har varit på G ett tag nu, men nu så har det onda i halsen kommit!! HAHA... (not)
Men men, känner mig asrisig, men hoppas på att naproxen o cola ska göra susen...hoppas hoppas
Hatar att vara sjuk, jag blir ynkligast i världen och vill bara gråta! STACKARS MIG!!

Ok, nog om det.
Har utmanat mig själv i veckan och faktiskt sjungit karaoke! Tycker det var coolt gjort, för jag var livrädd innan...
Viosserligen fuskade jag o sjöng med Stefano, men i alla fall...

Får se vad helgen bjuder på, just nu gissar man att det blir sängen! Skulle ha jobbat på söndag, men det är ju bara att styra av...
Nu ska jag stoppa in mat i ugnen o läsa lite!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0