renovering

Idag var jag hemma för första gången den här veckan, de har ju börjat med renovering och stambyte nu...
Hum, ja vad hade hänt då? Jo, badrummet är bara betong och toan ser likadan ut! Under diskhon i köket är det ett stort hål ner till grannen under så jag kan (om jag vill) ligga där o prata med han! Haha...
Det bästa är att jag har fått en jättekul hink sk skogstoa att bajja i! Alltså allvarligt var ställer man en sån? i hallen? Sovrummet? köket? kul grej... Usch, jag vill så grymt mkt ta ett bad just nu!
På lördag ska jag till stallet, kul att komma hem trött o smutsig och inte ha en dusch! Jag ska nog gå o leta efter duscharna de enl uppgift ska ha nånstans! Kan bli spännande...
Känns som campingsemester!
"man ska ha husvagn"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0