Tröööött!! Haha

Är rätt så nöjd med mig själv! Insåg igår hur fånig jag ibland är...´Känns ju bra när man kommer på sig själv och gör nåt åt det!!
Iaf, har ju varit sur på mig själv länge för att jag haft sån prestationsångest ang karaoken, men igår så gjorde jag det, sjöng alldelles själv! Hejja mig!! Det var ju iaf ingen som slängde tomater! haha...närrå, men det var kul! (precis  som jag trodde att jag skulle tycka) Vet inte om ångesten är borta än, men iaf bättre! =)
Var lite synd att kvällen slutade dåligt, var ett äckel som plockade fram en kniv och viftade med...Brrrr

Sov i Solna hos Stefano, var ju ett genidrag eftersom det kostar ,massor att ha min bil där på dan (boendeparkeringen har ju tillslut gått ut) så jag fick vackert jazza upp med honom vid halv 6 och köra hem bilen! Blää, så därför sitter jag här kl 07 på morgonen! Jepp, jag e knäpp... Ska skrota bilen och bara åka tåg nu!! Ja, det ska jag!
Nu väntar jag med spänning på att husets stora tandläkarborr ska dra igång..´. Stambyte i lägenheterna mitt över, nästa vecka kommer de hit! Jippie!! (nån som vill ha en inneboende i 2 mån?? haha)
Nä, nu borde jag dra mig mot lopplådan, är helt sjukt trött... känns som ett toppenval att sitta här o glo...
Ciao tutti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0