Trött!!

Har varit pysslig ikväll, lagat mat, fixat med nya kuddar, diskat och städat lite! Starkt för att vara mig!! Haha...
Stefano fyller år, så jag köpte present till honom och, hör och häpna, slog in den...mina presenter brukar levereras i plastpåsar el dylikt!! ;-) haha, e sämst på att slå in fina paket... Man får skämmas varje jul...

Nu är jag trött och det är snart dags att sova, öppnar imorgon, det är ju ingen hit!! Tror inte nån har handlat på länge så det lär inte finnas mkt frukost! Träligt!
Fast fördelen med att jobba halvtid är att jag slutar halv 11 när jag öppnat...hehe, DET är bra!
Gonatt allihop

Kommentarer
Postat av: globalthinking.blogg.se

sv: okej, vad roligt! :)

2008-10-07 @ 16:01:37
URL: http://globalthinking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0