Veckan...

Har haft en riktigt bra vecka!! Har verkligen varit duktig och sett till att göra saker, det man märker direkt är att hela livet blir så mkt bättre!
Ok, så vad har hänt? Jo, Lör-sön var jag med Stefano på karaoke...Det var riktigt kul faktiskt, även om jag är sorgligt feg och inte vågar sjunga! Blää på mig, nån gång ska jag våga!
Må-tis var jag hemma, men hade besök så det var trevligt. Ons var  jag med Stefano på Curres i Tyresö, det var över förväntan faktiskt, trevligt ställe, var helt säker på att det skulle vara ett "luffarställe" men det var fräscht som 17!
Stefano drog en ny låt, Civil War, fan vad bra det var! =)
Gillar att lyssna på karaoke, man vet lixom inte alls vad som ska komma och oftast är det himmla bra!
Igår tjänade jag minst 1000 vuxen poäng! Var på en krog i Gamla stan och lyssnade på en Sinatrakväll... var faktiskt skittrevligt.
Ikväll blir det Tapas med kollegorna, och sen är det ju Kriterie helgen med allt vad det innebär! Lär ju försöka ta mig till auktionen en sväöng iaf!
Trevlig helg på er alla....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0