Klaga

Det går lite segt med det mesta just nu...
För ett drygt år sen hade jag ordning på allt, jag visste hur jag ville leva mitt liv, och trodde oxå att jag gjorde det! Tyvärr visade det sig att jag hade fel, och nu sitter jag här och undtrar vad jag håller på med!
Är tydligen på väg att gå in i väggen, och den sista som fattade det var jag! Typiskt!
Aja, nu försöker jag iaf få ordning på det, men det är fan inte lätt...
Den gamla Annika SKA komma tillbaka, helst snart!
I helgen tror jag att jag ska till  stallet, faktiskt det som mkt håller mig igång, även om det är tungt jobb.
Hästar är så fantastiska djur, man får så mkt av dem, låter som en klyscha, men så är det faktiskt!

Skulle så gärna vilja ha nåt vettigt att rida på, helst inärheten oxå! Tyvärr är det nog svårt att hitta för dan, har ju lixom ingen aning om vad det blir med ekonimin just nu... Bläää för att vara sjuk!!
 Ikväll skulle jag kunna gå på Oktoberfest i enköping, är säkert roligt, så det vore ju kul om man hittade energi till det, men jag jobbar eftermiddag (förresten, hur smart e det, man missar ju FREDAGSFIKA!!!) så jag är inte klar förrän halv 6... Tror att det blir myskväll hemma!! ;-)

Aja, det blev mkt klagan nu, men det ska snart bli bättre!!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0