Uppdatering

Det går trögt med allting just nu, särskilt här på nätet!! Ligger lågt mest överallt. Annars har jag eg haft ett par bra veckor nu, men igår och idag försvann energin helt!! Måste gå o köpa vitaminer eller nåt tror jag.

Det går trögt på jobbet oxå, mkt som händer och man behöver vara på alerten hela tiden, inte så lätt alla gånger. Men men, vi kommer nog se ett bra resultat så småningom, hoppas man ju iaf!

Annars då? Inte speciellt mkt kul att rapportera.... Har jobbat lite i stallet, i söndags var det översvämmning i ponnystallet. För er som vet vad torv är kan ni ju tänka er hur kul det var att skotta ut allt torvvatten!! Shit vilken smet det var, jag var rätt mör när jag kom hem. Annars är det trevligt i stallet, man börjar ju känna igen lite folk nu. Hästerna är ju snälla, o kidsen e ok. Funderar på att kolla om det finns plats i nån schyst ridgrupp... får se om och när jag får ärschlet ur vagnen.

I lördags var jag hos Jossan på vin/spelkväll, (mitt första framträdande som nykterist gick bra, haha) var faktiskt himmla trevligt, jag brukar alltid vara skeptisk när man ska ha kul med en massa främmande människor, men det var roligt. Vi spelade massa spel, SOMLIGA drack vin o blev smått odrägliga (hum, ingen nämnd va?) Vi fick en för oss exotisk upplevelse när grannkvinnan hade show, hon e tydligen psykist sjuk, så det blev ju kvällens grej lixom.

Mer då? funkar bra med min sydländska vän, riktiogt harmoniskt, vilket är kul, för han är rolig att hänga med...

Nää, inget mer kul tror jag... det rullar på lixom!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0