Utkast: Jag är ...

Jag är som ett barn! Så fort jag blir för trött rasar hela min värld, jag kan inte hantera den minsta konflikt och kan gråta hysteriskt får minsta småsak!
Så blev det igårkväll, satan, vilken energi det tar alltså! Jag är helt färdig idag.
Har ju som jag antytt tidigare haft det lite rörigt ett tag nu (för att uttrycka det lite fint) har ännu inte blivit så mkt bättre, men har nog iaf lösningar innom räckhåll! Hurra!! ;-)
Iaf finns det ju olika människor, tycker att man på senare tid har upptäckt ganska bra vilka som faktiskt bryr sig!!
När man inte e på topp kan det betyda så himmla mkt med ett sms eller ett mail eller så, man måste inte ringa eller ses för att det ska betyda nåt!
Förra måndagen var det en person som direkt såg att allt inte var bra, hon bjöd hem mig och vi hade en bra kväll där!
Puss o Kram till alla snälla!!
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0