20 (kanske) saker som jag är tacksam över just nu!

1. Att jag fått en fin present av plille o Peter! Tack!
2. Att jag har en snäll vän som hämtade mig på Arlanda imorse!
3 Att min bil e lagad!
4. Att jag har 3 Hersheys kakor kvar...mumma!
5. Att jag hittat en ny fin klänning.
6. Att jag överlevde flygresan.
7. Att Alice finns!
8. Att jag ´lever och inte har nån hemsk sjukdom.
9. Att Waynes har öppnat i  Jakans C.
10. Att jag kommit på hur man gör egen Cherry Coke!
11.Att det finns fläskpannkaka!
12.Att jag är bra (nåja) på att rida!
13. Att jag har ett jobb.
14. Att det finns folk ssom gillar mig!
15. Att de människorna e såna jag gillar oxä.
16.Att jag såg Quantum of solace... (och slapp betala bio!)
17. VÅREN
18, efter våren kommer...ja just det SOMMAREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
19. Jag har gjort ett klipp!
20.denna punkt e lite hemlig, men jag e tacksam över den likväl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0