Blåsningen...

Gick på en sån blåsning idag... Skulle hem efter jobbet, mådde inget vidare, trött, ont, seg ,mensvärk...ja, ni fattar!
Iaf hade jag tänkt mig en kort siesta på balkongen i solen! Var väl där en stund, men sen fick jag för mig att lägga mig i sängen...HUGE mistake! haha...3 timmar senare....
Gick upp och tänkte chatta lite, kolla läget med lite kompisar o så, hade ett par viktiga mail att skicka. INGET INTERNET! Fan, jaja, tänkte, man kan ju kolla på TV som en vanlig människa? Ingen jävla TV heller.... Ringer Com hem... Jo jo... de håller på med nåt arbete i mitt områden, naturligtvis hela kvällen! hahahahaha
Fan iaf på råd, tog ett långt bad, lyssnade på musik och läste lite! Sen draog jag på en rulle (videon funkar ju alltid)
Blev ju rätt ok ändå, förutom att jag måste hålla på med mailen nu!

Har en hel del jag funderar på just ju... Hade ett halleluja moment med en älskad vän idag, det var alltför längesen ju! ;-) Fick häva ur mig allt jag funderar på till nån som faktiskt fattade grejjen!
Fan, vi får inte tappa det här!!!
Blev inte ett dugg klokare, men kom ungefär fram till att "whatever" hahaha... Är inga katastrofer jag har att tänka på...rätt OK "problem" faktiskt!
Ja, jag vet att jag e kryptisk...fattar ju inte själv riktigt, ni får väl fråga J...han fattar nog!

Sen då... ja , det är bra för dan, jag mår bra, känner att våren och sommaren är på G, har rätt bra förutsättningar för att bli toppen, hur det än nu blir!

Kom på häromdan att jag saknar vissa gamla saker, ibland Undici tiden, fan vad galet roligt vi hade då! Tillhör ju förvisso det förflutna, men man minns det ju med värme... Helt galet! Skara... där har man oxå haft en del kul...skulle man åka dit nu skulle det säkert vara beigt som fan!?

Nä, det är nya tider nu, nya nöjjen.... nya minnen... är tacksam för de nya människor som är viktiga i mitt liv, tänker främst på er jag träffat den senare delen av 2008, men även tidigare...
Tänker inte rada upp en massa folk, för alla är viktiga på sitt sätt, man påverkas väl bara olika mkt vid olika tillfällen? Tror jag iaf...

Nähä...om man skulle ta tag i sitt mailande? Kan vara dags nu... Borde fan sova lite sen oxå, ligger grymt efter, därför var det ett så listigt beslut att vara hemma ikväll! Fast jag hade gärna varit på Jägarn... Man e hopplös!!
Haha
xxxxxxx

Kommentarer
Postat av: C.Linnéa/Lovisatyp

Samma här (angående slutet). Åker iväg för att längta tillbaka till karaoken. Suck.

2009-04-15 @ 20:00:22
URL: http://clnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0