fredagsmys

jaha, då var det fredag... Min fredag har sett ut ungefär såhär:
Jobba!! (sola)
Åka till apoteket
handla
få blodsockerfall på konsum och vilja döda alla!
Köpa underkläder (hade inga rena!)
beställa pizza
hämta pizza
vilja döda pizzabagaren för pizzan inte var klar när jag kom ocxh blodsockret var nere i 1 typ!
Äta en halv pizza och inse hur jävla mätt man e...
Skriva blogg!
sen vet man inte så noga... tror det blir Saxo!

Har väl varit en rätt soft dag! har nog bränt mig lite i solen, men va fan man e ju orutinerad som vanligt! klart jag sätter mig i solen typ HELA dan och fräser! Sen undrar man varför man e yr liksom?? Daahhh!!
iaf, nu känns det bätttre efter pizzan o cola! har druckit vatten oxå, faktiskt!'
Nu e jag stentrött!! Men skam den som somnar på soffan! Här ska sommaren (ok, våren) utnyttjas till fullo, sova kan man göra på vintern!
En dusch och lite Elisabeth Arden så e man som ny! Tack Bettan!!
Tjingelong!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0