FY FAN!!

Funderar på varför det så ofat blir så att man (jag) känner sig utanför...
Alltså folk säger ju hela tiden, ja, men du e så bra, rolig, snäll, etc etc...
Men om ni nu tycker det kan ni väl lyfta luren och höra av er när det händer nåt kul, eller bara i största allmänhet!
Några av mina bästa vänner verkar tex ha missat att jag faktiskt fyllt 30!
Idag har en person ringt och det var Stefano, tack för att du bryr dig!
Nä, just det mamma ringde ju oxå...haha
Nä, skämt åsido... det här är nåt jag e skitledsen över, e så jävla tråkigt att alltid ringa o tjata på att få vara med!
Nu är det ju inte alltid så, men tillräckligt ofta för att det ska kännas dåligt!
Vill absolut inte ge alla nåt dåligt samvete eller peka ut nån, men jag tycker det är sjukt när folk som ska föreställa vänner inte svarar i telefon o sen inte ringer tillbaka eller kollar vad man vill...
Det här e verkligen sånt som kan få mig att bryta...
Sen har jag hört kommetarer som; du har ju ditt gäng...
Vadå¨gäng undrar jag då? Vilka e det? tala gärna om det? Känner just nu att jag kan nämna 2 personer som jag umgås med.... Är jätteglad för de riktiga vänner jag har!
jaja, det är Påskafton o jag e ensam....
Nu blev det ett riktigt bittert inlägg, men det här är inget nytt alls!
FAN!!!
Ha iaf en Glad Påsk!!

Kommentarer
Postat av: Stefo

såklart jag bryr mig

2009-04-12 @ 02:42:22
URL: http://stefo.blogg.se/
Postat av: susanne holmer

hej vännen, jag är ledsen över att jag inte är bättre på att höra av mej! men vill iaf säga att jag tänker på dej och vill gratulera dej i efterskott på stora dagen :o) 30 hur känns det? jag har ju ett år kvar men började få lite åldersnoja redan vid 24...

jag vill oxå säga att jag saknar dej :o) vi hade roligt ihop när jag bodde där nere :o)

sköt om dej och ha det gott, många kramar från mej :o)

2009-04-12 @ 20:03:13
URL: http://www.nogg.se/bulldogoden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0