Jahapp...

Då sitter man i New Jersey efter 3 dagar i staden! )tänkte återkomma om stan)
Känns lite skumt, för jag har ingen telefon och idag fyller jag år! Pappa e ju förvisso här, men ändå...
loggade precis in på facebook och kollade vad man missat... Fan, alltså problemet med internet är ju att vem som helst kan skriva vad som helst för vem som helst att läsa! (krångligt?)
Alltså kan nån skriva nåt om mig, eller nåt som relaterar till mig och alla kan läsa och döma hur de vill för det som är skrivet är skrivet ur nån annans perspektiv!
Själv aktar jag mig ganska noga för att skriva om enskild person, och jag har ganska bra koll på vilka som läser... hoppas iaf att ingen kännt sig kränkt som jag gör just nu!
Säger som lotta på bråkmakargatan: det är ju min födelsedag och allt!! haha...

Ok, det var klagostunden!! Ska ägna min tid åt ett mer positivt inlägg nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0