Lång dag...

Har varit en lång dag. Åkte in till stan tidigt och gick på Canal Street och shoppade lite... mysigt, eller inte...haha.
Var en sväng fårbi Ground Zero, inte så mkt att se längre, mest bygg, blir nog bra när det är klart tror jag.
Var lite körigt att parkera, så jag gick på Macys medans pappa körde runt i stan, haha.... snacka om chafför!
De hade den årliga flower showen på Macys, rätt ballt faktiskt, blommor i hela undervåningen (typ)!!
Var upp en sväng i Top of the rocks och fotade stan, fan jag e ju så höjdrädd...brrrr...högt var det.
Lunch/middag på Fridays och det blev bråk ang notan, typiskt... Servitrisen hade ringat i dricksen med rött och somliga gick i taket över det, andra skämdes...
Snurrade runt lite mer, Tiffanys, Disney store, Hersheys, M&ms, banana republik.... sen dog jag o vi åkte hem, nu sitter jag här... pappa kollar på hockey! skitintressant. Tror iaf rangers vann...de intervjuar Lunqvist nu... SUCK

over and out

Kommentarer
Postat av: Anna

Ny design, hiss eller diss?



Lägg gärna till mig på bloglovin så lägger jag till dig! Jag länkar alla mina prenumernater som vill det, en och en för varje dag

2009-04-08 @ 03:56:07
URL: http://tresmating.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0