New york igen

Då var man alltså här... NY, the Big Apple!!
Har varit betydligt varmare än i sverige, så det har varit glada dagar!! Igår låg jag i central Park och solade!! Kan det bli bättre? Jo, förvisso, men bra var det!

Har köpt en ny klänning! Var det första jag gjorde för jag var inte nöjd med det jag skulle ha på bröllopet! fan, USA e fantastiskt att handla i.... skitkul faktiskt!
Iaf i fredags var vi ute och åt efter en tur på stan. Var en snubbe med som skulle glassa och beställde (med den hjälpsamma kyparens hjälp) stora skaldjursfat till alla och massa vin och kött... jag gick tidigt, men jag hörde sen att notan slutat på 2000 dollar!! Fy fan...men men...
Rätt segt när man e trött och nykter att sitta o höra på pappas kompisars skämt!
Var skönt att gå själv genom stan... fick ragg på vägen! haha... han tyckte att jag var det vackrste han sett! hahahaha

iaf, på lördag var det ju bröllop, med lunch...
Igår var jag ute på stan, först själv och sen med de andra.
Gick längs Broadway ner till Macys, käkade brunch och gick till Tavern on the Green i Central park! Det bästa med Central park är alla hästarna!! Jättekul att fota!

Blev lite Kina mat på kvällen och jag hade blåsor över hela fötterna så nu liiiider jag rött bra! funderar på att köpa nya skor, fast jag inte har råd! Va fan, det får man TA!!
Nu ska jag engagera mig lite i dagen... kl e ju bara barnet här! Skönt!!
Tjingelong!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0