Saknar

Det är konstigt, när man e borta några dagar, känner man ju verkligen vad och vilka man saknar! Man får  kanske nån sorts perspektiv på vad som är viktigt i ens vardag?
Sen om jag är så nöjd med det jag kommit fram till, det är en annan femma...haha
Iaf har jag tänkt efter, måste nog jobba lite med en del saker, det är ju skönt att man får klarhet i!!
När jag var borta 2 veckor förra våren var det likadant, fast ändå inte, för då var jag inte i samma sits innan jag åkte! Ok, jag e otydlig, jag vet...men men

Ja, iaf är jag ingen ensam människa, jag vill ha folk runt mig, gärna för det mesta, så det är mitt projekt att omge mig med de som verkligen räknas!
Vilka e det nu då?? haha...ja det vet ni nog lika bra som jag...
Den som alltid e överst på listan e iaf, Plille, åker faktiskt hem i tid från USA för att träffa henne!!
tack för att du finns liksom!
Ska på Curres imorgon, ska bli rätt kul, var ett tag sen jag var där nu...
plille ska med o kolla att det går rätt till..hahahaha

Over and out

Kommentarer
Postat av: Lovisatyp/CarlLinnéa

Jag är så avundsjuk på dig! Jag älskar New York! Hoppas du hade kul där borta.



Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus

2009-04-09 @ 01:34:51
URL: http://clnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0