Shit alltså!

Vilken listig överskrift, jag vet!!
Hahahaha...e så sjukt jävla trött, men måste varva ner lite innan jag kan somna!
Kommer nog att sova ganska gott sen. Varit en halvhård helg, igår var jag i stan med en kompis och röjde ganska bra, eller ja, vi blev trötta iaf!
Idag var det Jägaren, höll mig så lugn, men man blir ju ändå trött liksom!
Är alltid kul att lyssna på folket på Jägaren, idag var inget undantag! Var ett par riktigt bra där...mmmm
Ja, alltså jag var BÄST, men sen så!
Funderar lite på det här med slutna sällskap.... Vilket sällskap det än gäller så blir det ju alltid gegga och nån sorts "inavel", vi pratade idag om att man skulle kunna skriva en såpa om karaoke världen! Shit vilka grejjer alltså...
Vore ganska kul med en hemlig blogg a´la "Gossip Girl" hahaha.
Var ju likadant i hästbranschen, om inte värre, nä faan, mkt värre för där finns mer pengar!
Såg exempel på det för inte alls länge sen, bläää! Folk som gör vad som helst för pengar och status! Men alltså ursäkta, hur är det status att en ung fräsch tjej ligger med en fet, äcklig gammal gubbe bara för att han råkar ha pengar, eller en bra häst?
Kommer aldriog att fatta sånt, kalla mig präktig om ni vill, men så e det! Blääöä för sånt!
Nää, e rätt glad att jag e någorlunda ute ur den världen, även opm det kan vara kul att gästspela där... Börjar ju dra ihop sig igen nu snart...sista helgen i maj...DÅ ni!!
OK, nu har jag nog fan blajjat klart...Nu väntar lopplådan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0