Sommardag?

Vilket väder! Sommardag kanske är att ta i, men skönt var det!
Har roat mig med andras djur idag. Först red jag Dalila med Plille o Totte! Vi red galoppintervaller (typ) på travslingan, var rätt kul faktiskt! Är roligt att rida en gammal kompis sådär!
Sen åkte jag hem och hämtade Kenny hos Marie, vi gick hela vägen hem via Säby och Ikea...nu e jag helt slut, har legat o soffan o känt mig som en skitig sommarunge! Kraftigt dax att duscha nu kanske...hahaha...iaf najs känsla...
Lyssnar på reggae oxå, så sommarfeelingen e total!
Fick höra lite halvkloka ord förut av nån jag gillar... Kom på en del bra grejjer iom det! Hatar att säga det, men "Du HAR RÄTT" shit alltså...
Jaja...
Sån var min dag...överlag positivt som F-N...
Nu ska jag bada!
PUSSSSS!!!!


Jag och dalila!


Kenny e trött nu!!

Kommentarer
Postat av: susanne holmer

vad fin han är kenny :o) hur länge har du haft honom?

puss å kram

2009-04-12 @ 23:34:13
URL: http://www.nogg.se/bulldogoden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0