Trötter,..

Eller ändå faschinerande pigg! Sov inte mina 8 timmar inatt och trodde att det skulle sätta sina spår, men som sagt faschinerande fräsch!! Hahah...gammal? jag? Nääää
 Hade en sovkompis inatt...haha, vem? ja, det får man fundera på...
har suttit i olika möten idag i 3,5 timmar...Fy fan, tror att jag har ADHD, döör ju nästan av att sitta sålänge... Kryper i hela kroppen,. hjärtat slår och jag vill bara skrika!! Ni fattar inte hur hemskt det är!
Usch, nåt fel är det...

Kollar på Garnnfejden, eller orkade inte se hela så  jag duschade, shit vilket folk, snacka om förnedringsTV! Skulle ju inte gärna stå i TV och visa vilken idiot jag e om jag hade såna bråk... Hahaha...e rätt tacksam över mina grannar!!

Har en kompis som har grannproblem, det verkar helt sinnes! Stackarna...
nä, imorgon e det fredag, vad skönt det ska bli... e så sugen på helg och att göra nåt kul! Blir säkert inget stort, men nåt kul får man väl se till att ordna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0