En lista!!

har tråkigt....

 saker jag e glad för just nu:
1.Mogge
2. Att min bil e lagad!
3. min nya pärm...(humor)
4 att jag ska till Fors på torsdag!
5 att jag varit i Norrland!
6.Facebook, underbart!
7. nakenbad!
8.att jag lärt mig göra glass!! hahahaha
9. att det är varmt
10. karaoke, så kul...
11. Hästar! Borde kommit längre upp, men var ett tag sen jag red så!
12. vänner!!
14.jag har en fin kamera :-)
15. Min orkidee som lever och frodas!
16. kaninerna!
17. Att man får pengar den 25e varje månad! Yaay
18. Att jag träffat massa nytt folk på sista tiden!
19. min telefon
20. att det är bra på TV snart!

Saker jag e ledsen/mindre nöjd över just nu:
1. Att min bil e utlånad!
2. Att det är så lååångt till Övik
3.att jag e trött jämt! Blää
4. att det känns som jag har ont jämt numer oxå...

Nää, är mest bra just nu!! Skönt som fan!!
hejja mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0