hemma igen...

jahapp, hemma igen efter en härlig natt på bussen! :-)
Har den där vemodiga nästen overkliga känslan som jag alltid får då jag varit nånstans bra och kommit hem! Känns tomt i hjärtat liksom! Blev ju inte bätrre av att komma till äckliga centralen med div fyllon o andra mysiga!
Började nästan gråta när jag klev av bussen, Mogge hade ritat ett hjärta på mitt fönster när jag åkte, och det var kvar när jag klev av, blev lite tungt där en sväng...
Nu sitter jag hemma o ska snart gå till jobbet, känns väl inte så jätteinspirerande efter den natten! FAN FAN FAN, vad jag inte ville hem, och nu sitter jag här och e snudd på bitter liksom! jaja, vad gör man? Ska vara jävligt glad att jag hat ett jobb! Det är jag ju oxå, men ibland önskar man att man vore miljonär o slapp vara bunden till ett jobb!

Iaf har det varit en toppenvecka, vi har badat o myst, bara hängt och umgåts, spelat kort, tittat på filmer osv... Ätit god mat har vi oxå gjort...
njaja, hjärtat e tungt idag, gråten sitter liksom i ögonen och jag saknar Mogge så jag kan dö tror jag! jaja, blir ju lättare det med, hjälper som sagt inte att man e dyngtrött iksom! Får ta mig igenom dan o sem lägga mig o sova tidigt tror jag! Blir nog bra det...
lite bilder:

bad i älven

"våran" strand vid älven

vågade mig ut i älven med kameran, var ganska strömt!!

Inte så fult direkt!


Inte helt lätt att fota när man åker moppe i full fart! haha


Kommentarer
Postat av: susanne holmersanne holmer

super härliga bilder :) tråkigt bara att ni bor så långt ifrån varann :( men på ett sätt kan det ju vara bra oxå, man hinner ju sakna varann och det blir desto roligare att träffas igen :)

många kramar

2009-08-11 @ 23:49:54
URL: http://www.nogg.se/bulldogoden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0