Känslor

Är konstigt det där med känslor. För nån månad sen hade jag nån form av vad som bäst beskrivs som avundsjuka! (tror jag) Störde mig lite för mkt på något jag såg på nätet...Trist tänkte jag, för det jag såg var ju inte eg det jag ville ha...hrm...ja hur gick nu detta ihop? Ingen aning! MEN poängen är iaf att jag idag kollade på samma saker, om inte mera, och berörde det mig? NEJ, nada zit....
Känns det bra? Ja, tack det gör det ju!!
Vad fick jag då svar på? hrm... nåt jag redan visste, men det är kul när man kommer på sig själv ju!
 Trots allt är jag på bristningsgränsen, brände maten förut och bröt då ihop i en blöt hög på köksgolvet!! haha, e så sorglig när jag e trött!! Och nu e jag trött, fii faan!! Blir inte vaken länge till nu int!!
hade nån sorts plan på att göra glass, menb de vete fan om man orkar ?!
Nää, en dag imorgon oxå, får nog vara mer produktiv då tror jag!!
har iaf gjoret det jag skulle idag...strarkt!!
nä, nu ropar nog sängen, eller iaf duschen!! Huvudvärken är inte att leka med!



Sommar sommar sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0