Året som varit...

jahapp...då är 2009 snart slut! Tänkte summera lite vad som hänt under året!

Årets bästa: Måste utan konkurrens gå till Mogge! Bättre kan man inte hitta! :-)

Årets sämsta: Måste sätta mig själv på den platsen, eller iaf mitt dåliga omdöme vad gäller umgänge! Har iaf kommit på rätt spår där nu!

Årets jag blev jagád av polisen och fattar inte varför: jag o Mogge på väg hem från Nynäs, haha!

Årets humor: fan här finns det mkt att välja på, men tror ändå att Jimmie tar den...

Årets lugn och ro: Soi Dao, Thailand!

Årets minst otippade skräll: Josi ska ha barn...

Årets mest omtalade person: Marie

Årets dummaste hundinköp:
Cia

Årets bästa häst: sachkina

Årets bästa karaoke låt: Thank you

Årets suraste: Mia

Årets bad: Molidenälven...

Årets fjant: jag, bak på en moppe....

Årets bästa karaokevärd: Elfar

Årets mys: Sommarveckan i Norrland...

Årets goaste nya bekantskap: Pia

Årets karaoke comeback: Jag!!

Årets husdjur: Grammostola Rosea

Årets optimist: Josi

Årets slampa; Wisam, haha!!

Årets bästa vän: Plille

Årets fylla: En söndagkväll på biljarden...

Årets kollega: Victoria

Årets längsta resa: Sthlm-Ö-vik (eg var det längre både till thailand och NY)

Årets middag: Charlie Browns på min 30 års dag.

Årets fegis. Erik

Årets jagvågarståförvadjagtycker: Anna

Årets mest otippade förlovning: Plille o Peter

Årets mäktigaste: Att åka hiss upp i Top Of The Rocks, fy fan vad fort det gick!!

Årets regn: Thailand

Årets det är en jävla krokodil på taket: Jag och mamma försökte sova i huset i Thailand

Årets smäll: Jag och min jävla rumpa

Årets lärdom: Att noga fundera på vad folk är för några innan man släpper in dem i sitt liv.

Årets lärdom 2: Döm inte hunden efter håren

Årets lärdom 3: Om folk verkar vara dumma i huvudet är de förmodligen det oxå!!

Nää, nog med lista nu, kommer säkert på mer sen, men nu ska jag dammsuga...
Har lovat mig själv att göra det sen i förrgår, skäms på mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0