Det är ÖVER!!!!

Jahap julhelgen över! Det har varit lugnt och skönt för min del! Varit nere hos mamma och softat... Ätit, vilat, sovit, bastat och ätit lite mera! Ganska najs faktiskt.
 Julklappar blev det ju oxå, inga nya bilar eller villor i spanien, men det var trevligt.

Vinter var det ju oxå... Iaf på själva julafton, sen var det väl mera tveksamt med den underbara vintern, men se när vi skulle hem, ja då kom det mera snö... Det innebär ju att fegis Annika får krypa hem i 60 km / h...bläää

Här hemma var det oxå soft, var en sväng till Råcksta igår och sjöng lite, haha, min röst har sjunkit ner 2 toner då det är nåt varg med halsen... Låter ju skitsnyggt!! NOT! Men det roliga e att jag kan sjunga låtar jag annars inte kan... alltid nåt?

Har idag varit o handlat en ny dusch...fick ett munstycke som lyser i olika färger i julklapp så det skulle installeras iadg! Såå coolt... Fick även en liten grej till kranen i köket så nu lyser det blått när vattnet e kallt och rött när det är varmt! HUR BALLT E DET DÅ??? hahaha...Vet att ni e avis!

´Julbilder:

Tomten kom i år med...haha


Vinter Wonderland...


Tomten vid sjön!!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Det är därför Råcksta låter så bekant! För att man kan sjunga där! Vi åkte förbi Råcksta igår och jag bara funderade på vad som var så bekant med Råcksta... :)

2009-12-27 @ 19:58:49
URL: http://clnea.blogspot
Postat av: Trubaduran

Vilken härlig tomtebild!

2009-12-28 @ 09:40:53
URL: http://www.trubaduran.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0