Inget J-A INTERNET!!!!

FAN!!! har inget internet!! Dumma Com Hem har inte fixat det, har snart varit utan i 2 veckor!! Blääää
De kommer på måndag och ska kolla, sen är det ju inte säkert att det går att fixa då direkt!! FAAN säger jag bara!
Annars är det bra, läget rullar på och jag e ganska nöjd!
Saknar Mogge nu när han inte är här, men han kommer ner imorgon och är här länge! Yay!! ;-)

Måste ta tag i lite saker, julklappar tex!! Har några kvar och vet inte riktigt vad jag ska köpa.... Hrm... Hrm...

Ska ta en tur efter jobbet idag och reka lite! Har iaf några klara!
Längtar efter julen ganska mkt, känns som om det ska bli en mer positiv jul i år än förra året! Förra året var en av de värsta jularna någonsin, fan vad pissigt det blev! Var ledsen och besviken och gjorde mig dessutom riktigt illa! Usch, när jag tänker tillbaka på hur det var för ett år sen så är jag glad att allt det är över, vilken soppa det var! Hua!! Nej i år känns det mkt mera harmoniskt!  Ska bli kul att  Mogge följer med ner och firar!! Myyyyys.....

mmm... har en del att fundera på, var nån som sa att jag kanske har min stora chans just nu att hitta rätt i livet, men jag ska bara våga ta den, shit vad scary om det är så?  Ska jag alltså våga?                         Hjäääälp!!!!  Man ska ju ta chanser och inte sitta och ångra en massa efter! Tror iofs inte att jag skulle ångra mig om jag nu gjorde det! Faktiskt... Har väldigt sällan ångrat saker så.

jaa, får fundera i december och sen fatta nåt sorts beslut efter nyår!  Känns som alla e för utom Pernille och hennes röst väger ju ganska tungt!! Svårt!!! Hum hum... fundera fundera!

Kram på er och på återseende när Com Hem behagar fixa internet!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Om man ångrar sig så är det bara att man ändrar sig! Det är bra det.

2009-12-04 @ 19:12:43
URL: http://clnea.blogspot
Postat av: Zandwich

Svar: Tack för ditt fina puchande inlägg! Du gjorde mej hur glad som hellst av vad du skrev!! :-)



Kommer inte ge upp, och känner jag att de går åt helt fel håll så skall ja ta kontakt med läkare. Men allt ska hända på samma gång, pallar inte riktigt de. man har en gräns på nått vis. överstrids den gränsen går det liksom kapoff nedåt. Man orkar inte med nånting typ.



Nä ja tycker att de kan bli sommar så man kan få solen att pigga upp en.



Kraaaam

2009-12-07 @ 01:41:51
URL: http://zandwich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0