Lite pömsig...

Nu är julen över och luften har på nåt sätt gått ur mig! (om jag nu hade nån luft då) Känner mig nöjd, men samtidigt tom, eller tom låter så drastiskt, men ni fattar nog?
Händer ganska mkt just nu, folk fyller år, jul, nyår osv... resultataet blir att man blir lite halvsplittrad för man vill göra allt, så slutar det med att man gör inget! haha = klassiker!

Har eg inte så mkt att säga för dan, som sagt, e nöjd, livet rullar på, med eller uatn mig, haha. Sen att man har pepparkaksdeg i huvet det är ju nästan en bonus va?

Det här med kärlek e mysigt, särskilt när det funkar bra, det gör det för mig nu!! Känns så himmla skönt att inte vara osäker, fundersam eller orolig! Öppen och bra kommunikation= Topp!! Har varit en mysig julhelg, även om jag varit trött o säkert skittråkig...(sorry alla) Men jag är glad för alla som finns runt mig, ni förgyller verkligen tillvaron! :-D Puss på er....

Nä, nu borde jag hitta på nåt konstruktivt att göra...lite svårt med motivationen! hahaha.... Nää, nu jävlar ska det hända grejjer!! Ciao all...

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig

2009-12-29 @ 18:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0