Lucia...

Luciahelg...har väl varit lite blandat... Har inte mått speciellt bra, men men... har iaf börjar äta vitaminer nu och hoppas väl på att jag ska bli piggare och må bättre!! Hoppas hoppas. Är liksom inget kul att hla tiden känna sig risig!

Nu på kvällen har jag och Mogge varit i stallet och kollat på julshow! Lite mysigt med glögg och luciatåg. Det känns verkligen att det snart är jul... längtar efter den.

Sitter jut nu och kollar på Kalla fakta (tror jag) det är om travtränaren som anmälts för djurplågeri. Han är alltså mer exakt anklagad för att ge hästarna elchocker i samband med träning. Han nekar då såklart till detta. Vad tror jag? Tja, jag är ju inte jornalist eller så så jag kan ju spekulera fritt, jag tror faktiskt att han e skyldig.Varför? Tja, bla har jag en kompis som jobbat där somk säger att det är så... Sen tror jag att han e fullt kapabel att göra det!! Känns som att han inte kommer åka dit, men han borde fan detg! Blir så jävla arg!!!!!! Bläää

Nää ha en fortsatt trevlig Lucia nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0