Nyår??

Nyår? Vad gör man då? Ja, man umgås med  vänner och har trevligt....bla bla bla...
Nu ska jag iofsgöra just det, men plötsligt fick jag nån sorts ångest, har jag nåt att ha på mig? Duger jag? är jag trevlig och rolig?? FAAAN, att man ens ska behöva undra.... Nää, skiter i vad folk tycker (eller det gör jag ju inte, men har komit fram till att jag inte kan ändra på mig så mkt, så folk får gilla mig som jag e , eller dra åt.,...ja) och tänker vara mitt vanliga jag!! HA!

Har faktiskt funderat lite och kommit fram till att mkt av det som folk stör sig på hos en, beror på dem själva! Alltså inte allt men det liksom eldar på i brasan så det man gör som e mindre bra späs på! Flummigt? Jag har iaf blivit lugnare och gör mkt mindre konstigt nu när jag känner att jag är ok....
Lite komiskt faktiskt för då börjar man ju inse att allt kanske inte då beror på mig!! Coolt eg, hur andra påverkar en, både bra och dåligt...

Nää, blev lite tramsigt nu... Ska kolla klart på Legally Blonde, mysig film ju!! :-D

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Tror verkligen samma sak! Att folk stör sig på andra är ju ofta för att det inte går ihop med hur de själva är, inte för att man egentligen gjort något.

2010-01-04 @ 14:50:44
URL: http://clnea.blogspot

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0